متن آهنگ "ادامه بده" از رضا یزدانی

ادامه بده...به لبخند به نگاه به جشن...از همان حرفهای ساده بزن مثلا بگو...چه روز بدی،چه غذای بی نمکی و هوا چه گرفتس...

ادامه بده...به معجزه به حضور به عطر....از همان کارهای ساده بکن مثلا بیا...دکمه ی پیرهنم را بدوز،روزنامه بخوان یا بزن زیر آواز بی حوصله گیت...

اما فقط ادامه بده...این روزهای هولناک را...بی نمک بدون دکمه...ابری...

نیستیو...اتفاق های تلخ ساده می افتند...نیستیو...ترس های کوچک بزرگ میشوند...

و مهم نیست چندشنبه است...و مهم نیست ساعت چند است...چه احمقانه زنده ام...چه وحشیانه نیستی...

چه احمقانه زنده ام...چه وحشیانه نیستی...چه عاشقانه بود عمرمان...چه زخم روزمره ای...



نظرات شما عزیزان:

اسکلت مهربون
ساعت17:22---24 تير 1392
اا..ببخشید فک کردم خودت نوشتی خخ!


tanha
ساعت4:25---20 تير 1392
سلام خوبییییییییییییییییی
پس بلینک منو با اسم وب ام
تنهاترین عشق روزگار
مرسیییییییییییییییییییی


یاسمن
ساعت22:46---18 تير 1392
دلم گرفته .........

alonetakstar
ساعت18:34---17 تير 1392
سلام من تو رو لینک کردم تو هم لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : دو شنبه 17 تير 1392 | 16:16 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.